CASIO introduceert BABY-G-horloge geïnspireerd op het strand en de zee

Met kleuren en ontwerpen geïnspireerd op de oceaan

275623 bga 250 7a1 67f18d large 1521555051

BASEL, 21 maart 2018 – Casio Computer Co., Ltd. introduceert de BGA-250, het nieuwste familielid van de BABY-G-serie: horloges speciaal ontworpen voor vrouwen en gebaseerd op het Tough and Cool-concept. Voor het ontwerp van dit horloge hebben de ontwerpers zich laten inspireren door hun liefde voor de zee. Het nieuwe model zal verkrijgbaar zijn in vijf versies.

De BGA-250 beschikt over details die zijn geïnspireerd op de oceaan en een liefde voor de zee. Dit is bijvoorbeeld terug te zien in de rand rondom de indexmarkeringen, de metallic accenten op de cijfers en de wijzerplaat. Het ontwerp bevat speelse accenten, zoals de indexmarkeringen met streepjes- en stipjespatroon dat verwijst naar het roer van een schip en de wijzer die veel wegheeft van een anker. Het horloge is verder voorzien van een Neon Illuminator-functie en de wijzerplaat is behandeld met een speciale fluorescerende laag, waardoor het horloge – en de wijzers – ’s nachts helder oplichten.

De rand rondom de indexcijfers en wijzerplaat is voorzien van een speciaal decoratief patroon dat doet denken aan een schitterend oceaanoppervlak. Zo is de BGA-250-1A geïnspireerd op een door de maan verlichte oceaan; de BGA-250-2A op een schitterende turquoiseblauwe zee en de BGA-250-7A1 op een helderblauwe oceaan. De lichtroze finish van de BGA-250-4A is een speelse verwijzing naar de schelpen op het strand en de BGA-250-7A2 verwijst met de schakerende kleuren van de wijzerplaat naar de zonsondergang aan het strand.

275621 bga 250 7a1 light%20 4d1b27 large 1521555050