CASIO introduceert BABY-G G-MS-horloge voor actieve, elegante vrouwen

Compacte, schokbestendige horloges met een verfijnd, bescheiden design

275622 msg w200g 7a 3f3e97 large 1521555050

BASEL, 21 maart 2018 – Casio Computer Co., Ltd. voegt een nieuw horloge toe aan zijn BABY-G lijn van schokbestendige dameshorloges, gebaseerd op het Tough and Cool-concept. De nieuwe MSG-W200 maakt deel uit van de G-MS-serie voor actieve, elegante vrouwen, heeft een verfijnd, vlot design en zal verkrijgbaar zijn in vijf modellen.

De MSG-W200 biedt een hoog niveau van verfijning dankzij de bijzondere finish van verschillende individuele onderdelen, waaronder de bezel, kast en indexmarkeringen.

De MSG-W200 is het eerste BABY-G-horloge met een gesmede bezel die is gevormd door druk uit te oefenen op een metaal dat twee keer dikker is dan normaal, met ongeveer drie-en-een-half keer zo veel kracht. Dit proces accentueert de schoonheid van het metaal en geeft de bezel een opvallende rand die het vlotte design van het horloge benadrukt. En de semi-matte afwerking van de ring laat het horloge er nóg verfijnder uitzien.

Het verfijnde design is tot in detail doorgetrokken, inclusief de multidimensionale look van de minuuten uurwijzers, indexmarkeringen en band. Dankzij de vernieuwde kast heeft het horloge een compacte omvang, zodat het ook zakelijk gedragen kan worden. Maar ook op het gebied van prestaties stelt het horloge niet teleur. De MSG-W200 is voorzien van het Tough Solarenergiesysteem, Multi-Band 6-technologie voor de ontvangst van tijdkalibratiesignalen van zes stations verspreid over de wereld, en een Super Illuminator-functie die de wijzerplaat verlicht bij weinig licht. Hiermee is het horloge een goed gebalanceerde combinatie van nuttige functies en een elegante look.

De MSG-W200 zal verkrijgbaar zijn in vijf kleuren.