CASIO introduceert metalen SHEEN-horloge met elegante, vrouwelijke uitstraling

Originele perzikgouden afwerking accentueert de kleur van de huid van de vrouw

275630 shs 4524cg 4a 91fcaa large 1521555075

BASEL, 21 maart 2018 — Casio Computer Co., Ltd. breidt zijn SHEEN-lijn uit, de metalen vrouwenhorloges gebaseerd op het concept ‘Elegant, Slim, Stralend’. De nieuwe SHS-4524CG heeft een originele perzikgouden kleur die Casio creëerde om de kleur van de huid van de vrouw te accentueren.

De kleurontwikkeling van het horloge heeft drie jaar geduurd. Het resultaat is een originele perzikgouden ion-plating behandeling met een elegante glans dat noch goud, noch zilver is. De gehele kast van de nieuwe SHS-4524CG is voorzien van deze perzikgouden kleur en heeft een strak design. Samen geeft dit het horloge een verfijnde uitstraling.

Ook de wijzerplaat van het horloge is voorzien van een perzikgouden gloed. De multidimensionaal geslepen indexmarkeringen en twee Swarovski®-kristallen sieren de twaalf-uurpositie en geven de wijzerplaat extra glans. Met het strakke design en elegante uiterlijk is het horloge de perfecte polsaccessoire, zowel voor casual als formele situaties.

De SHS-4524CG heeft een compacte, slanke kast met een fijn afstelbare band die tot 3,8 millimeter kan worden aangepast zonder gereedschap. Hiermee kunnen gebruikers het horloge perfect passend maken voor optimaal comfort. Het horloge is voorzien van krasbestendig, helder saffierglas. Daarnaast maakt het horloge gebruik van een lichtenergiesysteem dat licht op efficiënte wijze omzet in energie om de batterij op te laden.