CASIO introduceert deluxe-versie van WSD-F20 smart outdoorhorloge

Limited edition-model met luxe Field Composite-band

275628 wsd f20 f89c98 large 1521555070

BASEL, 21 maart 2018 — Casio Computer Co., Ltd. introduceert de WSD-F20SC, een limited edition van het PRO TREK Smart WSD-F20-horloge voor outdooractiviteiten. Het nieuwe model beschikt over alle functies van de originele WSD-F20, en heeft daarnaast een nieuwe Field Composite-band voor nog langere levensduur, betere draagbaarheid en een luxe gevoel. Het horloge is vanaf juni 2018 verkrijgbaar in een beperkte oplage van 700 stuks.

De Field Composite-band bestaat uit metalen inzetstukken en fijn kunststof. Hiermee combineert het horloge het elegante gevoel van metaal met de duurzaamheid en draagbaarheid van urethaan en fijn kunststof, wat hem perfect maakt voor zowel outdooractiviteiten als alledaags gebruik. De WSD-F20SC is voorzien van krasvrij saffierglas met een antifouling coating, voor ultieme leesbaarheid. De knoppen en schroeven hebben een zwart met gouden afwerking, wat de krachtige uitstraling van het horloge accentueert, en zijn behandeld met ion-plating voor uitstekende slijtvastheid.

Net als de originele WSD-F20 is ook dit nieuwe model uitgerust met low-power gps en een kleurenkaartfunctionaliteit die offline gebruikt kan worden. Hiermee checken gebruikers hun locatie en kunnen ze activiteiten tracken met enkel het horloge – zelfs in de bergen, op het water, of op andere plekken waar geen mobiel bereik is.

De limited edition WSD-F20SC wordt geleverd in een speciale verpakking met driehoekig deksel dat het driehoekmotief in het schermdesign weerspiegelt.