Nieuwe waarde voor horloges dankzij onverminderde verbeteringen

275651 casio mr.%20masuda f3b37e original 1521560735

In 2017 introduceerden we tijdens Baselworld onze zelfontwikkelde nieuwe Connected Engine-module. Deze veelbesproken technologie maakt het mogelijk om een horloge met een smartphone te verbinden en zo data van tijdservers te downloaden voor een zo nauwkeurig mogelijke tijdweergave, overal ter wereld. Tegelijkertijd maakt deze technologie het mogelijk de interne data van het horloge automatisch te updaten. Daarnaast introduceerden we de analoge G-SHOCK-, OCEANUS- en EDIFICE-horloges, ook voorzien van de Connected Engine-module, die met veel lof werden ontvangen door gebruikers.

Tijdens Baselworld 2018 presenteren we een line-up met geavanceerde functies en designs die de intrinsieke schoonheid van het horloge centraal stellen. De nieuwste toevoegingen aan de MR-G-serie binnen het G-SHOCK-merk en de OCEANUS-reeks zijn voorzien van met de hand afgewerkte details die het vakmanschap van deze horloges duidelijk weerspiegelen. Deze combinatie van functionaliteit en vakmanschap is een van Casio’s grootste prestaties en zal ook weer terug te vinden zijn in de nieuwste EDIFICE-, PRO TREK-, BABY-G- en SHEEN-modellen.

Met onze Connected Engine-module zijn we erin geslaagd een van de meest essentiële precisiefuncties van een horloge te perfectioneren. Desondanks zal Casio in de toekomst niet stoppen met het nastreven van verdere technologische verbeteringen; verbeteringen die onze horloges nog betrouwbaarder maken. We blijven op basis van ons originele productportfolio nieuwe mogelijkheden creëren voor horloges, zoals exclusieve schokbestendige ontwerpen en ons innovatieve gebruik van wijzerbewegingen op basis van digitale technologieën. Als horlogefabrikant doen we het allemaal – van de ontwikkeling van nieuwe functies en designs tot de samenstelling van horloges. Casio zal dan ook altijd nieuwe waarde voor horloges blijven creëren.

Ik nodig u uit om tijdens Baselworld 2018 onze stand te bezoeken en het uitgebreide assortiment van originele Casio-horloges zelf te ervaren.