CASIO introduceert PRO TREK Smart-outdoorhorloge voor elke sport- en outdoorliefhebber

Amstelveen — Goed nieuws voor sport- en outdoorliefhebbers! CASIO laat zich van zijn meest sportieve kant zien met de introductie van de nieuwste toevoeging aan de PRO TREK Smart-horlogeserie: de WSD-F20A. Dit indigoblauwe smart-horloge biedt je de mogelijkheid om sport- en outdoorapplicaties toe te voegen, waaronder ViewRanger voor trekking-liefhebbers en Hole19 voor golf-fans.

281639 wsd f20a side1 713166 large 1527681004

Van trekking en golf tot surfen, wintersport, zwemmen en fitness: de WSD-F20A is je beste vriend tijdens elke sportactiviteit. Voor de ontwikkeling ervan contracteerde CASIO negen grote internationale app-bedrijven voor de beste applicaties. Daag jezelf uit in het water met de trainingsgids van MySwimPro en sla op de vlucht voor zombies met de fitness-app Zombies, Run! Of kies voor een van de andere apps: ViewRanger (trekking), Hole19 (golf), Glassy Surf Report (surfen), Swimming Workout Log (zwemmen), Fishbrain (vissen), Equilab (paardrijden) en Exercise Timer (Fitness). De apps maken optimaal gebruik van de drie nieuwe functieknoppen van het horloge en zijn eenvoudig te downloaden. Dat maakt het smart-horloge ideaal voor activiteiten die je niet kunt doen met een smartphone in je handen. De lichtgewicht, duurzame gesp van kunststof en het gestroomlijnde design maken het plaatje compleet.

281653 schermen%20apps fb484c original 1527681190

Net als de WSD-F20 biedt de WSD-F20A een GPS-functie met laag stroomverbruik en een kleurenkaartfunctionaliteit die offline gebruikt kan worden. Met een retailprijs van 399 euro is de WSD-F20A bovendien aantrekkelijker geprijsd dan zijn voorganger. De WSD-F20A is vanaf de tweede helft van juni 2018 selectief beschikbaar. Kijk voor meer informatie op https://wsd.casio.com of download de specificaties onderstaand.