G-SHOCK en NEW ERA® slaan handen ineen en ontwerpen uniek horloge voor de Originals-collectie

Amstelveen, 24 juli 2018 - Dit jaar bestaat G-SHOCK, bekend om zijn shockproof en vrijwel onverwoestbare horloges, 35 jaar. Geen betere manier om dat te vieren dan met nóg een bijzondere samenwerking. Eerder dit jaar werkte G-SHOCK al samen met graffiti-artiest Eric Haze, het Japanse modemerk kolor en snowboardmerk Burton. Ditmaal was het de beurt aan het bekende streetfashionmerk NEW ERA®. Het resultaat? De G-SHOCK x NEW ERA® limited edition, die tot stand kwam vanwege de grote waarde die beide merken aan straatcultuur en kwaliteit hechten.

286070 img 0239 33da75 large 1532348696

Dit bijzondere model is gebaseerd op de vierkante DW-5600, die doet denken aan de originele G-SHOCK. De wijzerplaat is alleen nét even anders; zwart- en goudgekleurd en met dezelfde omvang als de iconische stickers op de 59FIFTY®-honkbalpetten van NEW ERA®. Die gouden kleur springt extra in het oog dankzij het spiegelende gedeelte van de wijzerplaat, dat mooi combineert met de matzwarte finish van de band en daardoor goed staat om iedere pols.

Wat dit horloge uniek maakt, is het NEW ERA®-vlaglogo op de achterkant van de kast. De verpakking bestaat uit een miniatuurcap met het G-SHOCK 35th Anniversary-logo én 59FIFTY®-logo op de voorkant.

Hqdefault
286077 img 0394.1 21c905 large 1532348699

De G-SHOCK x NEW ERA® limited edition (DW-5600NE-1) is vanaf augustus 2018 bij geselecteerde dealers verkrijgbaar voor een adviesprijs van 149 euro.