Style alert: Volledig on-trend met BABY-G

Amstelveen, 20 november 2018 – Fashionable én onverwoestbaar? Dat klinkt misschien als een uitdaging, maar dat geldt niet voor BABY-G. Dit horloge maakt met zijn roségouden kleur jouw look compleet én kan ook nog eens tegen een stootje.

De BABY-G-modellen van Casio spelen zo slim in op de onverminderd populaire roségoudtrend. Hoe druk je leven ook is, het horloge is geschikt voor ieder moment. En is ongetwijfeld de meest modebewuste accessoire die je kunt dragen. Of je nu op stap gaat met je vriendinnen of een ochtendje in de sportschool doorbrengt.

De collectie bestaat uit vijf fashion-forward designs en ieder model is gemaakt van solide metaal met futuristische details. En zoals alle andere horloges van Casio is ook de BABY-G schokbestendig, waardoor hij zelfs niet kapotgaat als je hem laat vallen.

Het innerlijk speelt ook een rol

Maar het uiterlijk is niet het enige wat telt. De BABY-G verbergt namelijk óók nog eens verschillende superhandige functies in die stylish behuizing. Zo kun je het horloge een leven lang dragen zonder de batterij ook maar één keer te vervangen, omdat de BABY-G werkt op lichtenergie. Bovendien heb je echt geen excuus meer om te laat te komen, want het horloge staat automatisch afgesteld op een van de zes atoomklokken wereldwijd. En ga je een avondje stappen in een donkere club of romantisch uit eten in een zachtverlicht restaurant? Je kunt op ieder moment de wijzerplaat verlichten om toch de tijd af te kunnen lezen.

Kortom: de BABY-G biedt je de perfecte combinatie van nuttige features en een superstylish design.

BABY-G is verkrijgbaar bij diverse verkooppunten en online vanaf 149 euro.