Casio en Blue Note Records combineren muziek en design in nieuw G-SHOCK-horloge

304709 gst b100bnr 1a theme 2 f6fa3b large 1551091318

Amstelveen, 25 februari 2019 - Het jaar is nog maar net begonnen of G-SHOCK introduceert alweer een bijzondere samenwerking. Het horloge dat hieruit is voortgekomen, de GST-B100BNR, vormt een perfecte harmonie tussen de schokbestendigheid van G-SHOCK en de legendarische status van Blue Note Records – het bekende jazzmuzieklabel waarmee voor dit model is samengewerkt.

De nieuwe GST-B100BNR is gebaseerd op de originele G-STEEL B100-serie en is gehuld in een chic zwart jasje. Het zwart is aangevuld met de typerende blauwe kleur van Blue Note Records – die in dit model uiteraard niet mocht ontbreken. Nog een uniek detail: het ontwerp op de achterkant van de kast is geïnspireerd op een grammofoonplaat, met het logo van Blue Note Records in het midden.

De bijbehorende verpakking van dit bijzondere model bevat een metalen plaatje waarin het logo van G-SHOCK en nogmaals het logo van Blue Note Records zijn gegraveerd. Hiermee drukt Casio een extra stempel op het unieke resultaat van deze samenwerking.

Prijs en verkrijgbaarheid

De GST-B100BNR is verkrijgbaar voor een adviesprijs van 399 euro. Het horloge is vanaf maart 2019 te koop bij geselecteerde Casio-verkooppunten en via de online shop van Casio.