Casio introduceert nieuwe BABY-G-modellen met zomerse look

Nieuwste horloges van G-LIDE-lijn beschikken over slanke kast, digitaal/analoog display en getijdengrafiek

307091 bax 100 1a %c3%a7a d40bff original 1553076391

Amstelveen, 21 maart 2019 – Casio Computer Co, Ltd, introduceert zijn nieuwste toevoegingen aan de G-LIDE-lijn van extreme sports-horloges. Deze horloges maken deel uit van het BABY-G-merk dat bestaat uit schokbestendige horloges voor vrouwen en momenteel zijn 25ste jubileum viert. De BAX-100-modellen zijn analoog/digitaal en hebben een design dat eenvoudig is te combineren met een dagelijkse, casual kledingstijl.

De nieuwe BAX-100-modellen zijn voorzien van een intuïtief digitaal display met getijdengrafiek en weergave van maanfasedata. Ook toont het horloge de tijd op een analoge chronograaf. Naast het feit dat het zeer geschikt is voor watersporten zoals surfen, combineert het horloge uitstekend met een dagelijkse, casual kledingstijl. De 12,3 millimeter slanke kast biedt een betere pasvorm.

Het BAX-100-ontwerp haalt zijn inspiratie uit de surfcultuur van de jaren negentig van de vorige eeuw; in diezelfde periode ontstond het BABY-G-merk. Naast de retrovorm zijn alle modellen voorzien van de kleur mintgroen – geïnspireerd op de look van een veelgebruikt surfboard. De verfrissende uitstraling van de BAX-100 doet denken aan de zee.

De getijdengrafiek toont het getij voor de ingestelde locatie, opgedeeld in zes grafische segmenten. Ook toont de grafiek standaard het huidige getijdeniveau. Door de knop op de vier-uurspositie in te drukken wanneer het horloge in de getijdengrafiekmodus staat, wordt de getijdentrend vanaf dat moment in segmenten per uur weergegeven.

De nieuwe BABY-G BAX-100 biedt zowel robuuste functionaliteit als een verfrissende uitstraling die een perfecte aanvulling is op zomerse outfits.

307111 bax 100.. 6f5ff5 original 1553078621

Voor meer beeldmateriaal klik hier.