Casio introduceert nieuwe G-MS voor de elegante, zelfverzekerde vrouw

Onderscheidend ontwerp, royaal formaat en dimensionale wijzerplaat

307130 msg c100g 1a%c3%a7%40 bcc2a0 original 1553080413

Amstelveen, 21 maart 2019 – Casio Computer Co, Ltd voegt een nieuw horloge toe aan zijn BABY-G-lijn van schokbestendige dameshorloges. De nieuwe MSG-C100-horloges – onderdeel van de G-MS-lijn voor actieve, elegante vrouwen – hebben een onderscheidende look en zijn ontworpen voor veerkrachtige, zelfverzekerde vrouwen.

De MSG-C100 bevat een kast van groot formaat met dimensionale indexmarkeringen, terwijl de wijzerplaat een piramidepatroon heeft, dat het onderscheidende ontwerp versterkt. Als het gaat om aandacht voor elk detail: de kunststofband heeft een visgraatmotief voor een stoffen look.

Er zijn twee kleuren bezels verkrijgbaar voor de verschillende modellen: de MSG-C100G heeft een glanzende, vrouwelijke roségouden afwerking en de MSG-C100 heeft een koele, strakke zilveren afwerking.

Alle nieuwe MSG-C100-horloges hebben een schokbestendige constructie en zijn waterbestendig tot 10 bar om actieve vrouwen in hun alledaagse leven te ondersteunen. De wijzerplaat bevat twee lcd’s die kunnen worden aangepast om de datum, dag, wereldtijd of andere data naar keuze te tonen.

De nieuwe MSG-C100-horloges zijn gemaakt voor elegante, zelfverzekerde, moderne vrouwen die van mode houden.

307131 msg c100g 504dd3 original 1553080491

Voor meer beeldmateriaal klik hier.