Ontwikkeling van horloges stimuleren dankzij eigen technologieën en hoogwaardige esthetiek

Casio Computer Co, Ltd kondigt met trots aan aanwezig te zullen zijn op Baselworld 2019. Ook dit jaar presenteren we hier nieuwe ideeën van de knapste koppen van onze horlogedivisie en de prachtige producten die zij in de markt hebben geïntroduceerd.

307140 yuichi%20masuda acb210 original 1553083366

Op Baselworld 2019 tonen wij veel nieuwe producten die elk een bepaalde ontwikkeling laten zien op het gebied van materiaal, constructie en functie. Dit jaar zijn we er vooral trots op dat we revolutionaire, nieuwe G-SHOCK-horloges mogen introduceren, met volop nieuwe materialen die ervoor zorgden dat we konden innoveren op het gebied van constructie én design.

De nieuwe G-SHOCK-modellen die op Baselworld 2019 worden getoond, zijn extreem belangrijk voor onze horlogedivisie. Ontwikkeling is onderdeel van de identiteit van G-SHOCK. In de ontwikkelingsfase van dit jaar maken we gebruik van nieuwe materialen om de schokbestendigheid, die altijd de kern van G-SHOCK is geweest, verder te verbeteren. We denken dat je onze passie voor verbetering in deze horloges terug zult zien. We zijn vastberaden om in elk aspect ontwikkeling verder na te jagen en wij zijn trots op de resultaten – unieke horloges zoals alleen Casio die kan maken, die materiaal, constructie, functie en design tot in detail integreren.

Daarnaast introduceren we nieuwe EDIFICE-modellen met nieuwe constructies die zorgen voor aanzienlijk slankere designs. Ik weet zeker dat je onze nieuwste, onderscheidende toevoegingen als de PRO TREK-, BABY-G- en SHEEN-merken met veel plezier zult uitproberen.

Naast functionaliteit leggen wij bij Casio tijdens de productie de nadruk op vakmanschap. Zo streven we bijvoorbeeld naar hoogwaardige esthetiek voor onze horloges die door Japanse vakmannen met de hand gemaakt worden – met uitzonderlijke aandacht voor details en onderdelen. We combineren deze schoonheid met functionele verfijning en creëren zo horloges die zijn ontworpen voor ieders smaak. Als ervaren fabrikant doen wij het allemaal: van de ontwikkeling van nieuwe functies en constructies tot en met het fabriceren van onderdelen en de montage van horloges. Dat is waarom je op Casio kunt rekenen als het gaat om het blijven creëren van nieuwe, toegevoegde waarde voor horloges.

Ik nodig je van harte uit om onze stand te bezoeken en het uitgebreide assortiment van Casio-horloges zelf te ervaren.